OVer ons

Over ons

Stichting 5 December is in 2022 opgericht maar kent zijn oorsprong al verder in het verleden. Vanuit verschillende organisaties hebben wij de handen inééngeslagen om het Sinterklaasfeest in ere te houden. Dit doen we onder andere door het dragen van kostuums en haarwerken van hoogwaardige en professionele kwaliteit.

Onze vrijwilligers zijn werkzaam in uiteenlopende beroepsgroepen, deze lopen van kinderopvang en gehandicaptenzorg tot de media en entertainment sector. Door een combinatie te maken vanuit deze beroepen en daarbij de jarenlange ervaring in het organiseren van Sinterklaasfeesten komen wij een enthousiaste sfeer, professionele uitstraling en warme indruk brengen. Dit noemen wij:

Het ware Sinterklaasgevoel

Wij zijn werkzaam in Friesland & Overijssel en komen vaak terug op adressen waar we eerder zijn geweest. Voor een enkel project kunnen we zelfs naar een landelijk werkveld toe. Denk hierbij aan o.a. het draaien van grote (theater)shows en intochten/optochten. Daarnaast mogen ook de ‘Pakjesbootdagen’ op de échte Pakjesboot 12 en de medewerking aan de speelfilm ‘Alles is Liefde’ niet ontbreken.

Stichting 5 December voor iedereen!

Een heet hangijzer in de samenleving tegenwoordig is de kleur van Piet. Wij zijn van mening dat het één niet zonder het ander gaat. Iedereen verdient natuurlijk het ware Sinterklaasgevoel. Dit gevoel is uiteraard voor iedereen anders en daarom kun je bij boekingen kiezen uit zowel de traditionele als de roetveegpiet.

Moet er een mix komen tussen traditioneel en roetveeg?
Ook dan ben je bij ons aan het juiste adres. Laat ons het maar weten en wij regelen het!

Ben je benieuwd geworden naar de mogelijkheden?
Neem dan snel contact met ons op!

Jullie waardering
4.5/5

Raak enthousiast

Maak een boeking