Verenigingen & Stichtingen

Natuurlijk komt Sinterklaas dit jaar weer langs voor een bezoek! Ook de Pieten neemt hij mee en zij zetten maar al te graag de boel op stelten. Zijn jullie klaar voor het ware Sinterklaasgevoel?

Zoek dan niet verder en check hieronder hoe je ervoor zorgt dat wij langskomen bij jullie op de vereniging of stichting!

Info en prijs verenigingen & stichtingen

* Sint en pieten nemen altijd zelf strooigoed mee.
** Al onze prijzen zijn excl. reiskosten. Binnen Harlingen & Zwolle worden geen reiskosten berekend!

Info en prijs verenigingen & stichtingen

Wat kun je verwachten?

Wanneer je ons boekt voor een bezoek aan een vereniging of stichting zorgen wij voor een twinkeling in ieders ogen! Onze Pieten kunnen als geen ander de boel op stelten zetten en laten de kinderen nog weken lang praten over ons bezoek. Onze acteurs zijn altijd scherp en oplettend waardoor leuk kan worden ingespeeld op het moment.

Hoe lang zijn we bij je?

Sinterklaas en zijn pieten komen minimaal 30 minuten bij je langs op de vereniging. Natuurlijk kun je ook kiezen tussen een uur, anderhalf of zelfs 2 uren! Laat het ons weten via het boekingsformulier.

Wat kost het?

De prijs voor een bezoek aan een vereniging/stichting is op aanvraag verkrijgbaar. Vul hiervoor het boekingsformulier zo volledig mogelijk in.

Sinterklaas komt standaard samen met 2 Pieten. Wilt u meer Pieten? Laat ons dit dan weten via onderstaand aanvraagformulier!

* Sint en pieten nemen altijd zelf strooigoed mee.
** Al onze prijzen zijn excl. BTW en excl. reiskosten. Binnen Harlingen & Zwolle worden geen reiskosten berekend!

Sfeerimpressie

Vraag vrijblijvend een offerte aan!

Jullie waardering
4.5/5

Raak enthousiast

Maak een boeking